ЛЄНА
(Лєнточка)

Special project

— Амбасадорка українських брендів, UGC-креаторка, тіктокерка

«Опинитися у правильному місці в правильний час»,

— так пояснює свій секрет успіху Лєна, яка в дитинстві мріяла бути художницею, але стала блогеркою, за життям якої сьогодні стежать десятки тисяч фоловерів.

Блог дівчина почала вести

у 2019-му (знімала відео у форматі підготовки мейкапів та перевдягань), однак через те, що алгоритми Instagram не дозволяли вирости органічно, через деякий час вирішила підкорювати TikTok.

«Я знімала звичайні відео як для себе і заливала їх у TikTok. Люди почали шерити їх, і на мій контент звернули увагу бренди. Досить скоро з’явилися запити на співпрацю для Instagram-сторінок брендів. Я потрапила точно в ціль, адже на той час контент, створений споживачами, саме набирав обертів у соцмережах».

Звісно, запитів на співпрацю

блогерці надходить щодня чимало, однак Лєнточка зізнається, що обирає тільки ті бренди, які імпонують їй самій, ті, які вона з чистим сумлінням могла б порадити своїй аудиторії. Після затвердження ТЗ (часто бренди чекають від UGC-креаторки відео в її стилі) Лєна йде за натхненням до інтернету або ж генерує нові ідеї сама.

«Якщо бути чесною, я не люблю, коли мене порівнюють з іншими, ця штука в мене з дитинства. Я почуваюся впевнено, тому що знаю: свій стиль я віднайшла сама, контент також завжди має мій почерк. Так, я можу надихатися, але не красти. До того ж я завжди пам’ятаю вислів: «Ніхто не стане співпрацювати з підробкою, коли є оригінал».

Секретів та фішок

у створенні контенту, який «залітає», Лєнточка знає багато. Каже, що всі вони різні й залежать від кожного конкретного відео. Однак є дещо спільне, на що слід звернути увагу всім початківцям:

«TikTok не любить повсякденності, того, що ви зазвичай бачите в реальному житті».

Звісно, навіть у впевненої в собі блогерки часом рояться в голові думки: «Навіщо це комусь?» або «Хто сказав, що це цікаво?».

«Момент, коли кількість підписників не росте, завжди стає для тіктокера випробуванням. Мене до праці дуже часто мотивує злість: я хочу довести собі чи комусь, що я можу. Це бажання, а також підтримка близьких і допомагають рухатися далі».

Лєнточка абсолютно відверто говорить,

що, створюючи контент, у який вона вкладає свій час та креатив, сподівається на схвальний фідбек і справді засмучується через хейт. Але і тут є винятки.

«Якщо контент, направлений на велику та різну аудиторію, набирає по 2 мільйони переглядів, я можу навіть не заглянути, що під ним писали, адже розумію, що люди там починають спілкуватися й обговорювати побачене. Подібний контент я вважаю успішним, адже інакше він би не зміг набрати таку кількість переглядів».

Лєнточка дуже любить одяг українського виробника

і навіть позиціонує себе як амбасадорку вітчизняних брендів. Каже, що її гардероб  на 90% складається з українського.

«За останні два роки українських брендів на ринку стало ще більше, через конкуренцію зросла якість, а у світі моди та одягу з’явилося багато класних і талановитих імен. Українське носять світові лідери думок, зірки, митці, спортсмени тощо».

У вішлісті Лєни на сьогодні: сукня від Anna October, шкірянка від Kulakovsky, пальто від Bazhane, капці Hvoya, костюм від Hladysh, усі речі Alice K та срібна сумка Add Some Color.

В епоху тотальної диджиталізації

дівчина досі зберігає пристрасть до плівки.

«Плівка — це справжнє життя, у ній немає фальші. Це мені в ній і подобається».

Натхнення Лєнточка шукає не тільки в TikTok, а й серед сильних і працьовитих українців, які ніколи не припиняють мріяти.

БЛІЦ blitz

Tik Tok чи Instagram?

Tik Tok

Спонтанність чи чіткий план?

Спонтанність

Музика, від якої завжди піднімається настрій.

Та, яка нагадує про класні миті.

Подарунок, якому ви завжди раді.

Неочікуваний приїзд.

Риси, які ви цінуєте в собі найбільше.

Відкритість.

Найкраща порада, яку вам коли-небудь давали.

Найкращої ще не було.

ROXOLANA

Співачка, авторка пісень
Читати інтерв'ю

ДАРІЯ БІЛА

Театральна художниця, авторка та ілюстраторка серії дитячих книжок про Містера Подушку
Читати інтерв'ю

Любов завжди стоїть на першому місці у кожному вішлісті,

і нові ідеї подарунків від Pandora — ідеальний спосіб висловити свої почуття і зробити приємність найближчим. Святкова колекція прикрас від Pandora створена для того, аби дарувати знакові ювелірні вироби, які можуть приносити радість як напередодні різдвяно-новорічних свят, так і після них.

Це переосмислені класичні ювелірні мотиви

(дорогоцінні серця, небесні символи та святкові персонажі), які набувають нових, особливих значень.

«Новий дизайн передає відчуття зв’язку з тими, кого ми любимо, і спогадами, які ми ділимо разом, а також додає цьому сезону духовності та сенсів»,

— відзначають креативні директори Pandora А. Філіппо Фікареллі та Франческо Терцо.

— найбільший у світі ювелірний бренд, представлений у понад 100 країнах. Прикраси Pandora, створені з високоякісних матеріалів, пропонують безмежні можливості для персоналізації та надають змогу кожному виразити свій особистий стиль через ці вироби.