— Амбасадорка українських брендів, UGC-креаторка, тіктокерка
«Опинитися у правильному місці в правильний час»,
— так пояснює свій секрет успіху Лєна, яка в дитинстві мріяла бути художницею, але стала блогеркою, за життям якої сьогодні стежать десятки тисяч фоловерів.
у 2019-му (знімала відео у форматі підготовки мейкапів та перевдягань), однак через те, що алгоритми Instagram не дозволяли вирости органічно, через деякий час вирішила підкорювати TikTok.
«Я знімала звичайні відео як для себе і заливала їх у TikTok. Люди почали шерити їх, і на мій контент звернули увагу бренди. Досить скоро з’явилися запити на співпрацю для Instagram-сторінок брендів. Я потрапила точно в ціль, адже на той час контент, створений споживачами, саме набирав обертів у соцмережах».
блогерці надходить щодня чимало, однак Лєнточка зізнається, що обирає тільки ті бренди, які імпонують їй самій, ті, які вона з чистим сумлінням могла б порадити своїй аудиторії. Після затвердження ТЗ (часто бренди чекають від UGC-креаторки відео в її стилі) Лєна йде за натхненням до інтернету або ж генерує нові ідеї сама.
«Якщо бути чесною, я не люблю, коли мене порівнюють з іншими, ця штука в мене з дитинства. Я почуваюся впевнено, тому що знаю: свій стиль я віднайшла сама, контент також завжди має мій почерк. Так, я можу надихатися, але не красти. До того ж я завжди пам’ятаю вислів: «Ніхто не стане співпрацювати з підробкою, коли є оригінал».
у створенні контенту, який «залітає», Лєнточка знає багато. Каже, що всі вони різні й залежать від кожного конкретного відео. Однак є дещо спільне, на що слід звернути увагу всім початківцям:
«TikTok не любить повсякденності, того, що ви зазвичай бачите в реальному житті».
Звісно, навіть у впевненої в собі блогерки часом рояться в голові думки: «Навіщо це комусь?» або «Хто сказав, що це цікаво?».
«Момент, коли кількість підписників не росте, завжди стає для тіктокера випробуванням. Мене до праці дуже часто мотивує злість: я хочу довести собі чи комусь, що я можу. Це бажання, а також підтримка близьких і допомагають рухатися далі».
що, створюючи контент, у який вона вкладає свій час та креатив, сподівається на схвальний фідбек і справді засмучується через хейт. Але і тут є винятки.
«Якщо контент, направлений на велику та різну аудиторію, набирає по 2 мільйони переглядів, я можу навіть не заглянути, що під ним писали, адже розумію, що люди там починають спілкуватися й обговорювати побачене. Подібний контент я вважаю успішним, адже інакше він би не зміг набрати таку кількість переглядів».
і навіть позиціонує себе як амбасадорку вітчизняних брендів. Каже, що її гардероб на 90% складається з українського.
«За останні два роки українських брендів на ринку стало ще більше, через конкуренцію зросла якість, а у світі моди та одягу з’явилося багато класних і талановитих імен. Українське носять світові лідери думок, зірки, митці, спортсмени тощо».
У вішлісті Лєни на сьогодні: сукня від Anna October, шкірянка від Kulakovsky, пальто від Bazhane, капці Hvoya, костюм від Hladysh, усі речі Alice K та срібна сумка Add Some Color.
дівчина досі зберігає пристрасть до плівки.
«Плівка — це справжнє життя, у ній немає фальші. Це мені в ній і подобається».
Tik Tok
Спонтанність
Та, яка нагадує про класні миті.
Неочікуваний приїзд.
Відкритість.
Найкращої ще не було.
і нові ідеї подарунків від Pandora — ідеальний спосіб висловити свої почуття і зробити приємність найближчим. Святкова колекція прикрас від Pandora створена для того, аби дарувати знакові ювелірні вироби, які можуть приносити радість як напередодні різдвяно-новорічних свят, так і після них.
(дорогоцінні серця, небесні символи та святкові персонажі), які набувають нових, особливих значень.
«Новий дизайн передає відчуття зв’язку з тими, кого ми любимо, і спогадами, які ми ділимо разом, а також додає цьому сезону духовності та сенсів»,
— відзначають креативні директори Pandora А. Філіппо Фікареллі та Франческо Терцо.
— найбільший у світі ювелірний бренд, представлений у понад 100 країнах. Прикраси Pandora, створені з високоякісних матеріалів, пропонують безмежні можливості для персоналізації та надають змогу кожному виразити свій особистий стиль через ці вироби.